Geoblog.pl    krasnal    Podróże    Nadbałtycki Rajd Rowerowy 2003    1 sierpnia 2003 - piątek
2003

1 sierpnia 2003 - piątek

Polska, Czyżew-Osada
Przejechano 2050 km

Rano była ładna pogoda. Świetne samopoczucie psuli jedynie nasi "śpiewacy", którzy od rana męczyli psalm. Całe szczęście oddalili się w ustronne miejsce, bo inaczej to chyba ktoś by ich uszkodził ;-) Bardzo późno wyjechaliśmy z gospodarstwa, by po kilkunastu kilometrach zatrzymać się w celu odprawienia mszy świętej. I stało się: Trzmiel, Rzywy i Yo rozbawili, ale i zadziwili wszystkich (szczególnie Trzmiel w za krótkiej albie) i wreszcie był spokój :-))

Do tego momentu mieliśmy bardzo duże opóźnienie - przed nami jeszcze było wiele kilometrów, a czas naglił. Ruszyliśmy więc przed siebie pilotowani przez Krasnala. Wybierał on mało ruchliwe, ale i nie za gęsto zamieszkane drogi, co sprawiało, że jechało się dość nudno, a i zatrzymywać się nie było za bardzo po co. Tempo było poniżej przeciętnej, ale do przyjęcia. Jedynie piekielny upał dawał się we znaki.

Tak naprawdę rozrywki dostarczył nam duet z "czwartej" grupy. Trzmiel postanowił wyciąć numer Kaśce i schował się gdzieś po postoju na obiad. Nam zaś kazał mówić, że pojechał w autokarze na zakupy. Skutkiem tego było to, że Kaśka przekonana, że Trzmiela nie ma na końcu, musiała jechać tempem reszty grupy i ku zdziwieniu wszystkich dawała sobie z tym nieźle radę. Oczywiście Trzmiel z tyłu był, tyle że jakiś kilometr za grupą. Na jakichś postojach dowoziliśmy mu jedzenie tak, by Kaśka go nie zobaczyła. Gdyby wiedział wcześniej, że Kaśka poradzi sobie bez niego, to pewnie "czwarta" grupa by nie istniała ;-P

Wszystko się w końcu wydało w Czyżewie, gdzie zatrzymaliśmy się na nocleg. Sal parafialnych użyczyli nam miejscowi księża. Umożliwili nam również pierwszy i ostatni prawdziwy, tradycyjny szlaufik wieczorem. Potem już tylko gra w mafię, kolacja, trochę śpiewów i ostatnia noc rajdowa w tym roku...